הקמת מוקד טלפוני היא משימה מורכבת מאוד. אולי אם הקמתם כבר חברה במו ידיכם היא נראית לכם פשוטה מאוד אך למעשה מדובר על תהליך שיכול להיות הרבה יותר מורכב ממה שנדמה. הקמת מוקד טלפוני יכולה להיות די פשוטה כאשר מבצעים אותה נכון והנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת.
מה המטרה של המוקד הטלפוני?
המוקד הטלפוני נועד בראש ובראשונה לתת שירות. נכון שיש מוקדים טלפונים שיכולים גם לשמש כמוקד לשיחות יוצאות אך בכל מקרה מוקד כזה לרוב ייתן שירות לפחות כאחד התפקידים שלו אם לא העיקרי. יש צורך להתאים את המוקד לסוג הפעילות שלו בעיקר בהתאם לתוכנה שתהיה במערכת. יש תוכנות שמאפשרות אפשרויות שונות שיכולות להיות רלוונטיים יותר לסוגי חברות שונות כמו למשל חברות עם מאגר נתונים למועדון לקוחות גדול, תוכנות מאובטחות לקופות חולים.
מה גודלו של המוקד הטלפוני?
מוקד טלפוני גדול יהיה מסובך יותר להקים אך בכל זאת זו משימה שיכולה להיות פשוטה מאוד אם מבצעים אותה נכון. מוקד טלפוני גדול לא יהיה מסובך יותר רק בגלל כמות הכיסאות והשולחנות אלא גם התשתית עצמה שתאפשר את התקשורת. תכנון התשתית הוא אחד השלבים החשובים ביותר בהקמת מוקד טלפוני.
תכירו את שלבי ההקמה בפועל
כדי להיות בטוחים יותר שאתם מקימים את המוקד הטלפוני בצורה נבונה חשוב מאוד לבין מה תהליך ההקמה. הקמת מוקד טלפוני מאפס יכולה לקחת אפילו כמה חודשים והכול תלוי בגודל המוקד וכמובן בשאר הפרמטרים שמכריעים את הבחירה. חשוב מאוד שתהיו חלק מהתהליך עצמו ואל תתנו לחברה החיצונית לנהל את הכול לבדה. צריך להבין מה לוח הזמנים בהקמה, מתי מחברים את המערכת ומתי אפשר כבר להתחיל להשתמש במוקד אפילו אם עוד לא מוכן לחלוטין מבחינה אסתטית.