כל מה שאתם צריכים לדעת על תביעות נגד חברות סלולר
לאור שנים של בעיות קשות אשר חוו הצרכנים בישראל אל מול חברות הסלולר השונות, ועוולות לא מעטות, אפשר לומר כי למרבה המזל בתקופה האחרונה נכנסה לתוקפה רפורמה אשר נועדה להקל על ההתקשרות של הלקוח עם חברת הסלולר בצורה משמעותית ביותר ללא כל צל של ספק. יחד עם זאת, הצטרפו לשוק מספר רב של חברות נוספות אשר מציעות שירותי סלולר לצרכן. ריבוי האפשרויות ללקוח גרם לתחרות גדולה בין החברות השונות ואיפשר ללקוח בחירה בין הצעות רבות, ועל ידי כך להוזיל את העלות באופן ניכר כמובן. אולם, יחד עם זאת, על הלקוח לנקוט משנה זהירות בקשר להצעות השונות על מנת להמנע מתביעות נגד חברות סלולר, ועוגמת נפש המתלווה אליהן.
מה הן הסיבות לתביעות נגד חברות סלולר?
ישנן כמה סיבות עיקריות המובילות אל תביעות נגד חברות סלולר שונות:
- תביעה בגין עקב קיום ההסכם מצד הספק ואי תשלום של הוראת קבע על ידי הלקוח.
- תביעה בגין טעויות חוזרות ונשנות בסכום התשלום.
- תביעה בגין אי עדכון הלקוח על גביית תשלום בעבור שירותים נלווים.
- דרישה להחזרי תשלום בגין קנסות יציאה ועמלות מופרזות, ועוד…
שביעות רצון מן השירות
אחד הגורמים העיקריים לתביעות נגד חברות סלולר שונות הוא חוסר שביעות רצון מן השירות. לקוחות רבים אשר אינם מבינים פרט מסויים בתשלום, או מעוניינים לברר פרטים לגבי עמלות ששילמו, פונים אל מוקדי השירות והתמיכה השונים של חברות הסלולר. לעיתים, כאשר אינם מקבלים מענה הולם מנציג השירות, או כאשר מתקבל יחס מזלזל ולא רציני מהנציג, מחליטים הלקוחות לתבוע.
מדוע חשוב לקבל סיוע משפטי במקרה של תביעות נגד חברות סלולר?
תביעות נגד חברות סלולר שונות הן הליך משפטי לכל דבר ועניין. על מנת לקצר את ההליך המשפטי, להמנע מהתעסקות עם בירוקרטיה מסויימת, ועל מנת להעלות את הסיכוי לזכיה מומלץ לפנות לסיוע משפטי של עורך דין. עורך דין מומחה ידע כיצד לנהל את התיק אל מול בית המשפט, ולהציג את התיק לטובת הלקוח.