אתם רוצים שהעסק שלכם יספק מענה קבוע ללקוחות שלכם, כלומר, לא משנה מתי הם יתקשרו הם יקבלו מענה טלפוני ואישי דרך מוקדי שירות. אולם בסופו של יום העסק שלכם לא פעיל 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע. גם אתם וגם העובדים שלכם הולכים הביתה לנוח – אבל מה קורה כשאתם בכל זאת נדרשים להיות זמינים? בעסקים רבים שלעתים צריכים להיות זמינים עד שעות מאוחרות (למשל שירותי אבטחה, שרברבות, מנעולנות ועוד), יש ערך רב בשירותי מענה טלפוני שזמינים 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע- גם כשהעובדים עצמם אינם בהכרח פעילים בעסק.
אנשי המקצוע שמטפלים בעסק
בצעם, שירות של מענה טלפוני זהו שירות של חברה חיצונית שמסייעת לכם במענה לכל השיחות הנכנסות לעסק שלכם. מוקצה קו טלפון מיוחד שאליו הלקוחות שלכם מופנים בשעות שהעסק לא פעיל, או שתהיה הפניה אוטומטית לקו זה כשהעסק עצמו לא פעיל. המוקדנים בשירות של המענה הטלפוני הם אנשי מקצוע שמנוסים מאד בתחום, והם מציגים את עצמם כפועלים מטעם החברה שלכם, אל מול הלקוחות. כך, כל לקוח שמתקשר ידע שהוא הגיע למקום הנכון ויפרט מה הבעיה שהוא צריך – ואם הוא מתקשר בשעה שהעסק שלכם לא פעיל, כנראה שמדובר על עניין קריטי. המוקדנים כמובן יעבירו לכם במהירות את ההודעה, ואתם תוכלו להחליט בעצמכם מה לעשות הלאה – האם ליצור קשר עם אותו לקוח או להמתין עד שהעסק ייפתח, בהתאם לשיקול הדעת האישי שלכם.
חוסך לכם לא מעט טרחה
הנקודה החשובה היא שבעזרת השירות של מענה טלפוני, אתם תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט טרחה, ותוכל לנוח בסוף יום העבודה. השירות של מענה טלפוני מאפשר לכם לסנן את כל השיחות שיתקבלו, ועדיין לספק מענה איכותי ללקוחות שלכם, ולחזור כמובן לפניות הדחופות ביותר.