ישנם שירותים אשר העסק צריך לתת ללקוחות שלו והוא מעדיף לעשות זאת דרך חברה חיצונית. אחד מהשירותים הללו הוא שירות של שירות של מענה אנושי וישנן חברות שיכולות לספק זאת בצורה מעולה. לשירות מענה אנושי יתרונות רבים אותם נסקור.
1. כוח אדם נוסף שלא נמצא בתוך העסק
אחד היתרונות של שירות מענה אנושי הוא שירות זה ניתן דרך חברה שנותנת שירות במיקור חוץ. כלומר, לעסק יש את האפשרות ליהנות מיותר נציגים ועובדים שעומדים לרשותו אך הוא לא צריך להעסיק אותם באופן ישיר ואפילו לא לפנות להם מקום בתוך מתחם העסק עצמו.
2. מקצועיות של חברה המתמחה במתן מענה ללקוחות
יתרון נוסף הוא שהחברה שמספקת שירות מענה אנושי היא חברה שזו המקצועיות שלה ולכן היא מכשירה את הנציגים בצורה הטובה ביותר. לא כל עסק מתמחה במתן שירות שכזה ולכן לא כל אחד יכול להסתפק במתן שירות זה מתוך העסק.
3. מענה בכל שעה ובכל יום שתרצו
אתם יכולים לבחור באלו ימים ובאלו שעות להפעיל מענה אנושי וזאת כמובן בתיאום מוקדם עם החברה שמספקת עבורכם את השירות. אתם יכולים לבחור שהשירות יפעל לאורך כל היממה ובכל ימות השבוע ואתם יכולים להגביל את השירות. יותר מכך, אתם יכולים לשנות את דעתכם אם תראו שיש צורך בכך ובכל מקרה מדובר ביתרון גדול מאד שהמענה יכול לפעול גם אם העסק סגור.
4. מענה מנציגים שהתמחו בתחום ולא מענה אלקטרוני
בעבר, עסקים רבים היו מפעילים משיבון מסוג זה או אחר כדי שהלקוחות ישאירו הודעות במשיבון ברגע שהם עסוקים או סגורים. היום אף אחד לא משאיר הודעה במענה אלקטרוני וכולם מצפים לכך שהם יקבלו מענה מנציג שירות אמתי. מענה אנושי הוא מענה שניתן על ידי אנשים שהוכשרו לכך.