חברת סלקום שמה דגש על מנת מענה ללקוחותיה וללקוחות מתעניינים. היא מעמידה לצורך כך מוקד סלקום שירות לקוחות טלפון, אשר מספק מענה במגוון נושאים. לצד מוקד זה קיימים מוקדים נוספים: מוקד מכירות, מוקד לצורך הודעה על אבדן או גניבת מכשיר.
סלקום שירות לקוחות טלפון לעסקים
מוקד ייעודי מספק שירות ללקוחות העסקיים של חברת סלקום. המוקד עונה על שאלות הנוגעות לשירות, חשבוניות, מכשירים ועוד. כל עסק אשר משתמש בשירותי סלקום רשאי לפנות למוקד סלקום שירות לקוחות טלפון ולקבל מענה תוך זמן קצר.
מוקד ללקוחות פרטיים
לקוחות פרטיים אשר זקוקים למענה יכולים גם הם ליצור קשר עם החברה, וזאת דרך מוקד סלקום שירות לקוחות טלפון פרטיים. כמו כן יכולים הלקוחות לפנות לסלקום דרך אתר האינטרנט של החברה, בו ניתן לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי.
שיפור מתמיד בשירות
סלקום בוחנת את רמות השירות שהיא מספקת ללקוחות, על מנת לוודא כי השירות הניתן באמצעות סלקום שירות לקוחות טלפון הוא ברמה גבוהה ואיכותית. כחלק מהרצון לשפר את השירות מבצעת החברה הקלטת שיחות טלפון מלקוחות אשר פונים למוקד השירות.
הצטרפות לשירותי החברה
לקוחות אשר מעוניינים להצטרף לחברת סלקום יכולים גם הם ליצור קשר עם המוקד, בו יספקו להם מענה מקצועי אודות האפשרויות הקיימות בנושא. חבילות, מבצעים, שירותים מיוחדים.
נציגים מקצועיים
חברת סלקום מקפידה על גיוס נציגי שירות מקצועיים ומנוסים, וכמו כן דואגת להכשיר אותם ולהעשיר אותם מעת לעת בסדנאות שירות נוספות. מקצועיות הנציגים היא זו המאפשרת לחברת סלקום להיות חברה מובילה בתחום השירות ללקוח.