הקמתו של מוקד שירות ושיווק טלפוני לעסק מצליח
אין עוררין על כך, כי כל בית עסק מודרני אשר מקפיד על שירות מקצועי וטוב חייב לספק מענה טלפוני ברמה גבוהה, או במילים אחרות חייב במערכת טלפוניה מוצלחת ומקצועית ביותר ללא כל צל של ספק. כיום אחת מן האפשרויות היא בטכנולוגית ענן.
מה נדרש טרם רכישתה והתקנתה של מערכת ניהול מוקד בענן? יש לבצע בדיקה של מקור הקווים הטלפוניים, של כמותם ואיכותם. יתר על כן, מומלץ בהחלט לבצע הערכתה של מספר שיחות נכנסות ויוצאות הצפויות במוקד. רצוי לבצע גם הערכה של אחוזי הצלחה בזמן שימוש במערכת ניהול מוקד בענן ספציפית. כדאי ביותר גם לקבל יעוץ אודות כמות מומלצת של שלוחות וכן – להכין תסריטים של שיחות, לבנות את מערך ההדרכה לשימוש נכון ויעיל במערכת, ולבסוף – לבחון כדאיות שילוב חייגן אוטומטי במערכת ניהול מוקד בענן.
פרמטרים חשובים בזמן בחירה של מערכת ניהול מוקד בענן
ישנם מספר פרמטרים חשובים לעניין זה – בעיקר פרמטרים הנוגעים ליכולת גמישותה והתרחבותה של המערכת. חשוב מאוד גם לבצע בחינת מערכת המשוב הקיימת, תוך הגדרת הפרמטרים למעקב אחרי קשרי הלקוחות. דעו גם כי קיימת חשיבות רבה במסוגלותה של המערכת לבנות מדדים שתפקידם להעריך את ביצוע המוקד. גם שיטת הבקרה והפיקוח בזמן אמת חשובות מאוד.
אודות שירותים נוספים המסופקים על ידי מערכות ניהול מוקד בענן
ישנן מספר מסוים של חברות שיוכלו לשווק עבורכם, וכן להתקין בבית העסק שלכם את מערכת ניהול מוקד בענן. הן גם יוכלו לייעץ לכם אודות התאמה של המערכת, וגם אודות שירותי תכנונה והקמתה של המערכת. מובן שיש גם לדאוג להטמעתו השימוש בזמן שגרת העבודה של המוקד, עד כדי השגה של פעילות רצויה – פעילות יציבה. יינתנו תמיכה וליווי מלאים במשך עשרים וארבע שעות ביממה, לפחות בחודשים הראשונים של השימוש במערכת ניהול מוקד בענן. כל זאת – אמור להיות כלול בשירות.
התחלה פשוטה וזורמת
נעודד אתכם לא לחשוש מהטכנולוגיה החדשה. אנו סמוכים ובטוחים כי מערכת ניהול מוקד בענן שתותקן אצלכם – תיטמע במהרה.