במידה ואתם צורכים את שירותיה של חברת סלקום, חשוב מאד שתפנו מעת לעת למוקד המתאים, ותצרו קשר דרך מוקד שירות הלקוחות של סלקום עבור המוקד לבירור מצב החשבון שלכם. כדי ליצור קשר עם סלקום מספר לבירור מצב החשבון שלכם, כל מה שעליכם לעשות הוא בסך הכל לקחת את מכשיר הטלפון הסלולרי שלכם שמחובר לרשת סלקום, ומשם לחייג למספר 444*. המספר יקשר אתכם ישירות עם מוקד שבו תוכלו לקבל מידע מקיף על מצב החשבון שלכם.
אבל למה זה חשוב?
חשוב מאד לדעת למה מעת לעת בכלל מומלץ ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של סלקום, ולברר מהו מצב החשבון שלכם. אחרי הכל – אתם ממילא תקבלו בעתיד את פירוט החשבון שלכם, לפי כמות השיחות שעשיתם, שירותי תוכן שצרכתם, תשלומים על מכשיר שרכשתם דרך סלקום, ועוד. למרות זאת, מומלץ לא להמתין לחשבון שמגיע בסוף, ובכל זאת ליצור קשר עם סלקום דרך הטלפון. הסיבה לכך היא שכך תוכלו לדעת בזמן אמת מה מצב החשבון שלכם ולשים לב האם יש חריגות שאינן ברורות עד הסוף. אם למשל רכשתם תוכן חדש דרך המכשיר – מומלץ בחום להתקשר אל מספר הטלפון של סלקום ולברר כמה זה עלה לכם. כך אפשר למצוא חיובים מוגזמים או כאלו שאינם נכונים – ולתקן אותם בזמן.
ומה אם יש בעיה בחשבון?
אם כבר קיבלתם את החשבון מסלקום, אפשר ליצור קשר עם מוקד אחר, ולברר מהו מספר הטלפון של סלקום כדי לפנות לשירות הלקוחות שלהם. יש לציין מה מספר החשבונית שקיבלתם, ולברר מדוע הסכום נראה לכם מוגזם. פעמים רבות בזכות שיחות אלו, אפשר להפחית את סכום החשבון, שלא תמיד הוא מוצדק בהכרח.